اخبار

همه دانش آموزان، به ویژه دانش آموزان مستعد و کوشا، همواره به دنبال گام برداشتن در مسیر موفقیت هستند.یکی از عواملی که می تواند در رسیدن به موفقیت تحصیلی تاثیرگذار باشد،تحصیل در مدارس سرآمد و با کیفیت بالای آموزشی می باشد. مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی در اغلب شهرها در میان سرآمدترین و بهترین مدارس قرار دارند، به همین دلیل ، بسیاری از دانش آموزان تلاش می کنند تا در آزمون ورودی این مدارس شرکت کرده و به این مدارس راه پیدا کنند. یکی از عواملی که در راه آماده سازی دانش آموزان برای شرکت در آزمون های ورودی تاثیر گذار است، استفاده از منابع آموزشی مناسب و رسیدن به هدف مشخص می باشد

کمپ تیزهوشان مجموعه مدارس مهرآیین

می تواند به عنوان منبعی مناسب و نسبتا کامل برای مرور درس ها ، سنجش آموخته ها و ساخت بستری برای دانش آموزان مستعد و کوشا است.

این کمپ شامل:

- آزمون های شبیه ساز تیزهوشان

- آزمون های سرعت و دقت تیزهوشان

- آزمون های هوش تحلیلی تیزهوشان

- برنامه مطالعاتی حل و رفع اشکال تست های تیزهوشان

- فیلم های آموزشی تیزهوشان

- ریاضیات کانگورو

- فیلم های آموزشی هوش تحلیلی

- ایجاد فضای رقابتی بین دانش آموزان

اولیای گرامی در این دوره به هیچ عنوان مفاهیم اصلی و اولیه کتاب های درسی آموزش داده نمی شود و این دوره مختص دانش آموزانی می باشد که تسلط کافی بر مطالب کتاب های درسی داشته و اکنون به دنبال مفاهیم فراتر ، سطح بالاتر و کسب مهارت های تست زنی برای شرکت در آزمون تیزهوشان می باشد.

این کمپ کمک می کند تا دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان را دارند با یک برنامه مطالعاتی و برنامه آزمونی مشخص ، برای محک زدن خود بهره ببرند و در نهایت با مطالعه کامل منابع و شرکت در آزمون های متعدد و اختصاص وقت مضاعف با همت و تلاش به مرور مفاهیم و رفع اشکالات خود بپردازند.

امیداست تلاش های ارزنده همکاران ما و دانش آموزان عزیز زمینه ساز گام های بلند در مسیر موفقیت باشند.

ضمنا این کمپ فقط مختص دانش آموزان پایه ششم می باشد.